Friday 16 December 2011

Perkenalan


Assalamu'alaikum warahamatullahi wabarakatuh,

Saya Raihan Nadzirah binti Mohd Nadzri. Dilahirkan pada 18 Mac 1987 di Taiping, Perak. Masih baru di alam blogger. Masih banyak perlu di pelajari. Masih banyak perlu diterokai. Masih banyak perlu dipulun dan segalanya masih...
Aku dah kawen! (Perlu ke bgtaw??) Ditunangkan pada 4 Disember 2010. Majlis pertunangan aku dibuat serentak dengan majlis pernikahan kakak aku. Aku dinikahkan pada 4 Februari 2011 (masih dalam mood honeymoon. heheh...) dan majlisnya pada 12 Mac 2011 (juga dibuat bersama kakak)
Apakata!!! Apakata disini saya sertakan serba sdikit gmbar-gambar sekitar majlis pertunangan, pernikahan dan majlis untuk memeriahkan sdikit suasana. Cekidaut...!!
PERNIKAHAN KAKAK...
Pengantin x nangis, abah pengantin plak yg nangis. Abg ipaq aku rilek je. haha...

Haaa...lega. slamat dah
 PERTUNANGAN AKU...
hantaran kpd tunang tersayang (kini suami. lalala...)

4 beradik

Anak2 Nadzri


HARI KENDURI...
kek ni sedap ooo...

ni la pengantinnye. kakak (hijau) & adik (merah)
ni la hubby aku

aku + hubby
kakak + suami die
bersama abah + mak



BERTANDANG (13 MAC 2011)

sgt malu time nih
pengapit ku yg setia
kek kt umah hubby
plamin 2 wana negeri Perak oke. huhu...
Heroku...

OUT DOOR PULAK....





No comments:

Post a Comment